Tyst på tå

4kommentarer

En trappa upp har fått ett besök och nu står det tre kartonger med adventsljusstakar och väntar på att mina fönster ska bli putsade. Tog utsidan igår så nu återstår bara att inspirationen ska infinna sig så att även insidan ska få sitt. Men hur det än är så skulle jag bara göra en massa annat innan. Så tyst på tå smög jag förbi fönsterputsmedlet, dammsugaren och kartongerna med adventssakerna. Ska ju bara först......


Lite frukost måst man ju ha innan jag börjar att grejar

Undrar om jag inte behöver vila mig lite också!

:-)

4 kommentarer

Ailas

25 Nov 2011 18:41

Frukost och vila, absolut... om du frågar mig. Jag är mycket skicklig på prioritering, ska du veta.



Önskar dig en trevlig kväll!

Kramen

AnnaKK

26 Nov 2011 16:03

Fast när man bara har kommit över det där steget att överhuvudtaget börja på såna här projekt... Då går det faktiskt förvånansvärt lätt, trots allt!? :-) Och det kan ju rent av vara roligt med städning, när man ser en snabb förändring till det bättre! Iallafall var det precis så jag upplevde adventsstöket i år. :-)

EMMAS!

26 Nov 2011 18:18

sv: ja =) allt bra ikväll?:D kram

mimmione

28 Nov 2011 17:14

fast när allt sedan är klart, DÅ är det riktigt skönt, fick min make och dotter till att sätta upp gardinerna jag fållade dom då var det inte mer rätt att de satte upp dom

Kommentera

Publiceras ej