Nostalgidagen i Wämöparken

5kommentarer

Varje år så ordnar äldreförvaltningen tillsammans med andra aktörer en dag för alla brukare med personal, där man kan spela på chokladhjul, köpa lotter, gå tipspromenad, dricka kaffe med tilltugg, lyssna på barnkörer och andra uppträden. I år var det då The Playtones tur att spela för en publik som stampade fötter och skruvade på sig i bänkraderna av den härliga musiken. Det var inte utan, kan jag säga att mina ben ville ta en svängom och när de spelade en bugglåt så fick jag hålla i mig i trappräcket för att inte explodera av danslust. En trevlig dag med mycket folk och glada miner.


Oj oj oj så duktiga de är

Snart är det fredagsmys :-)

5 kommentarer

Marie-Louise

10 Jun 2011 09:06

Låter som en helt otroligt härlig dag :) Coolt foto du fick till. Kram vännen

Ailas

10 Jun 2011 12:17

Så härligt det lät! Nu tänkte jag mest på de äldre och inte på dig då, men att även du trivdes blev lite extra bonus. :)

Jag tror att sådana där dagar innebär verkligt lyft för de äldre. Bra initiativ, tycker jag.



Här smattrar regnet ner just nu, men det funkar ju också.



Kram och trevlig dag önskas!

AnnaKK

10 Jun 2011 13:25

Vad kul! Jag hade nog inte heller kunnat sitta/stå still där!! Och det är det väl inte meningen att man ska göra heller - iallafall inte om man frågar The Playtones själva!? :-D



Här solar det upp mer och mer och mina förhoppningar om att slippa en regnig studentfest ikväll växer. Eller, mej spelar det väl egentligen inte nån roll hur vädret är - men jag förmodar att studenten själv, och inte minst hans föräldrar, helst vill ha uppehåll! :-)



Ha en fin fortsättning på dagen, och trevlig helg!

Viktkamp

11 Jun 2011 16:26

Vad mysigt det lät med en sån dag =)

yasmine modell mamma och fru

12 Jun 2011 09:36

godmorgon

ha en underbardag

allt bra med dig? kram

Kommentera

Publiceras ej