Ledig

4kommentarer

Jobbhelgen är över och i en rasande fart gick det. För er som ännu inte gått på semester så kan jag tänka mig att helgen tickat på lika fort för er om inte ännu fortare. Mitt lilla barnbarn ringde till mig idag och tycke vi skulle åka till Öland nu när jag var ledig i två dagar, men det han inte visste var att mormor hade helt andra planer. Det ska fortsättas att röjas här hemma i dagarna två och till min hjälp kommer minsting av döttrarna. Så klockan är ställd, för släpet ska hämtas och nybakade frallor ska inhandlas på bageriet och så plockar jag upp dottern och så är det full fart......hemåt....sedan.... mot tippen!!!!


Undrar vem det är i vår familj som är en dålig förlorare (jag har mina aningar)

Sovdags!

:-)

4 kommentarer

AnnaKK

11 Jul 2011 09:59

Hejsan!



Här har vi ett snarlikt projekt för oss idag... Röja ur husvagnen efter semestertrippen! :-D Fast det märks stor skillnad på att för en gångs skull ha haft hundfri semester - inte alls lika mycket svarta hår, grus, småsten och "skogs-skröfs" överallt. Men det räcker gott och väl med allt annat... Tvättmaskinen lär få gå hela dagen, tror jag. <:-)



Marie-Louise

11 Jul 2011 14:05

Ja vem kan vara en så dålig förlorare...

Ailas

11 Jul 2011 18:22

Då förstår jag att du vid det här laget är riktigt nöjd med röjningen! Det är jobbigt att sätta i gång, men efteråt är man såååååååååååååå nöjd!



Du får se till att sluta med att slå sönder saker och ting. Inte bra alls. :) :)



Hoppas att kvällen är fin! Det är den här; jag har precis varit ute och plockat ett par liter fina hallon.



Kram

Anonym

12 Jul 2011 16:29

Röjer 29 år på en vind blir aldrig klar så därför måste jag göra det som är kul också en blogg för mina Nallar nu en fotbollsspelande Nalleflicka..Kram

Kommentera

Publiceras ej