Veckotidningar

3kommentarer

Så mycket intryck från några veckotidningar.
Hittad lite tidningar här hos dottern som hon fått av en kompis. Så nu är jag uppdaterad med trendfynd, pepp-tips, systerterapi, sovterapi, energitips, kriser, dessertfrossa, trick för att få tjokt glansit hår till hur man blingar muffen.
Så hittade jag några noveller om olycklig kärlek, mord och bedrövelse också.
Inte lätt att sålla bland alla "må-bra-tips" och terapier.
Inte för det jag brukar me köpa mig en tidning ibland och skillanden är inte så stor ang innehållet.
...och så alla dessa goda matrecept och mumsiga kakaor.



Nu ska jag läsa om hur man får bättre sömn på tre veckor genom att först se över sovvanorna, sedan förändra vanorna och till sist börja sova bättre.
Enkelt va!?

:-)

3 kommentarer

Per-Anders

13 Jan 2011 20:25

Det där med sömn är lurigt. Har periodvis under livet lidigt av sömnproblem, men numera sover jag bra. Som myckat annat handlar det om stress, eller rättare sagt, att fösöka låta bli att stressa när man ska sova.

Marie-Louise

13 Jan 2011 21:24

wow det låter bra med så många tips ;)

soffie

13 Jan 2011 23:01

ibland köper jag mej nån veckotidning med korsord å roliga reportage + recept,man får verkligen inspiration till allt möjligt i dem,sen läser jag Vagabond 1g/mån den är bra :)

söt kossa:)

Kommentera

Publiceras ej