Snö och så lite snö

3kommentarer

I natt har det fortsatt att snöa, frågan är bara var man ska göra av all den gamla snön för att få plats med den nya. ...och hur många gånger jag ska hinna köra fast innan den försvinner. Kom hem från jobbet idag något sliten och naturligtvis körde jag fast i en vall som plogbilen skottat upp till infarten. Tog en timme innan jag kom väck eftersom jag skulle hämta snöskyffel först och det var en bit att gå.
Men nu så har kroppen fått vila lite och städning av lådor kan fortsätta.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh va roligt!


Jag blir tokig på all snö

En sak vet jag!
Jag måste ha nya dubbdäck. Nu!
Helst igår.

Då bli det fotboll ikväll,
för världens bästa IF Trion gick vidare till slutspel igår.



Lediga fredagar är underbara fredagar.

:-)

3 kommentarer

Sara

07 Jan 2011 15:36

Hur är det med han den studsande lurvtassen?

Kram

Marie-Louise

08 Jan 2011 13:09

Vilken underbar bild på Gozzi :D man blir så lycklig av den. All snö till trots.

Sara

08 Jan 2011 20:18

Vad härligt att rehaben går framåt! Heja lurvtass!

Det är bara fint med oss, längtar till flytten och sorterar garderober o skåp så fort det finns lite tid över! :)

Fika lite någon dag?

Kram

Kommentera

Publiceras ej