Inte poppis

4kommentarer

Tog upp det där med rökning på arbetstid i natt, så nu är jag inte poppis.
Skulle bara retas lite inför det som med all säkerhet kommer att bli så. Inte idag eller i morgon men om ett år sådär.

Solen sken igår och det var så skönt ute även om det bet lite i kinderna. Var man på solsidan (hahaha..inte programmet) så var det en hel del plusgrader. Men som jag tänkte igår då jag satt nere vid vattnet och fotograferade svanarna. Det är bara januari så det kommer många bakslag till.
Men nu så njuter jag av den soldagen som fick upplevas.



Då var det fredag!
Jobbfredag!
Trevligt!
Vad skulle man annars gjort?

Jag önkar er alla en underbar fredagskväll!

:-)

4 kommentarer

AnnaKK

21 Jan 2011 16:32

Vilket vackert foto på svanarna! :-) Verkligen magnifika fåglar - tyvärr är det inte så ofta jag lyckas komma i närheten av några såna.



Det har varit kanonfint väder här idag - varmare än igår, tror jag. Vilket eventuellt inte beror på varmare temperatur men på mindre blåst!? Riktigt skönt har det varit att promenera omkring lite var och stans - givetvis tillsammans med kameran. :-)



Ha det så fint på jobbet!

soffie

21 Jan 2011 17:45

wow va härligt med öppet vatten å va fina svanar ,vart bor du?

här ligger isen fortfarande tjock på Vänern så det lär dröjja innan jag ser vattnet,

ha en mysig fredagskväll

Per-Anders

21 Jan 2011 22:16

Fin bild på svanarna. Tänker på att det finns ett liv efter vintern. Jodå, här pågår underbart fredagsmys.

Marie-Louise

21 Jan 2011 23:33

Vilken härlig bild, och är den från igår...hade ni så fint väder :) vilken lycka.

Kommentera

Publiceras ej