Vad säger stjärnorna

5kommentarer

Enligt stjärnorna så har jag en fantastisk månad framför mig. En sensommar med hög energi väntar på mig. Det bästa jag kan göra är att starta nya projekt eller unna mig själv ett tuffare träningsschema. Då väljer jag nog hellre att starta ett nytt projekt eller rättare sagt så har jag redan gjort det. Om detta projekt ska jag berätta mera om senare.För om jag inte hittar en positiv utlopp för all kraft som bor i min kropp så ligger gräl och konflikter nära. Det är i alla fall vad jag önskar att det ska bli något positivt med det jag påbörjat, konflikter och gräl vill jag inte vara med om. Jag ska inte påbörja någon lågenergidiet eller svältkur för de gör mig bara trött, utan jag ska ladda med massor av energi och ta ut mig till max i stället. Vilken tur för dieter är inget för mig, då går jag hellre en mil extra. Det skulle även löna sig att visa vad man går för på jobbet. Kan det va möjligt att jag får lite extra klirr i kassan då tro. Min energi skulle också inspirera andra. Kan detta var möjligt så bir ingen gladare än jag, då kanske man slipper gå själv på hundpromenaderna. 1-2/9 har jag fina kärleksdagar att se fram emot. Inte mig emot.


Ohhhhhhhhhh så mycket roligt jag ska få vara med om

Klart det stämmer!
Eller hur?

:-)

5 kommentarer

Marie-Louise

19 Aug 2011 00:00

Låter som en bra månad, hoppas allt slår in :)

Svar: Tack det är faktiskt precis sådant där jag behöver höra nu :) Känner mig ömklig, hungrig och trött. Kram

AnnaKK

19 Aug 2011 08:08

Ja, ja... Man får väl vara glad om åtminstone jycken vill följa med en på hundpromenaderna...? ;-)



Här regnar det idag, och då är det inte bara lönt att föreslå soff-hunden här att gå på långpromenad - det är inte ens säkert att han frivilligt tänker gå utanför ytterdörren och pinka mot rosenbusken! <:-/



Låter spännande med ett nytt projekt! Ser fram emot lite mer skriverier om det!! :-D



Ang papillonekipaget: Jag blev också förvånad över att det var den största karln i hela starfältet som hade den minsta hunden - och var nästan lite rädd emellanåt för att han skulle råka trampa på sin lille vän. Men de gjorde verkligen banan fin-fint tillsammans! :-D

Ailas

19 Aug 2011 18:57

Ojjjjjjjjjjj, jag är glad för din skull, för nu kommer det att hända härliga saker.

Undrar vem du ska dela promenaderna med? Vill se BILD på honom snaaaart.

Själv lovar jag inget sånt! Det lär inte bli fler och längre promenader, ingen ny kärlek och ingenting spännande alls. Fast jag är rätt bra ändå. :)

Önskar dig en trevlig kväll och hoppas att det inte duggat hela dagen hos dig, så som det gjort här.

Kram

Anonym

19 Aug 2011 23:35

Hihi låter som en toppenmånad hoppas nu att allt slår in:) å bilden va ju bara såå himla härlig

Selma

20 Aug 2011 07:30

Det där låter ju som prima liv.

Kommentera

Publiceras ej