Söndag med sting

3kommentarer

Solen skiner och jag har just satt i mig två tunnbrödsrullar med bredgotts nya med havssalt och smörstekta kantareller, en stor kopp med te fick ockå plats. Igår var jag på en mycket trevlig 25+25 års fest så klockan var väldigt tidigt idag då jag kom hem. Sonen och en kompis firade sina födelsedagar på finaste IP och det var en mycket trevlig tillställnng med lekar och annat bus. Efter som jag körde så brottas jag inte med huvudvärk eller andra åkommor som en del andra säkert gör idag.


Lite bilder från när deltagarna gick hem från festen

Nu ska rabatten få sig en omgång :-)

3 kommentarer

Ailas

21 Aug 2011 19:49

Grattis till en trevlig fest, det klara huvudet och så kantarellmackorna!

Det var inte helt fel att fixa lite i trädgården heller, det innebar ju att vädret var LJUVLIGT idag! Inget regn, bara sol och riktigt varmt mitt på dagen.



Hoppas att du får en trevlig kväll! Det ska jag ha.

Kram

soffie

21 Aug 2011 20:09

va roligt med fest å kul bilder,kram

Inger Maryissa

21 Aug 2011 23:29

Oj...det låter så gott med tunnbrödsrullar med kantareller m.m.

blir verkligen suktad nu ;-)

ha en fin ny vecka som kommer

kram

Kommentera

Publiceras ej