Semestervecka

3kommentarer

Som ni kan se ute så har jag semester, solen skiner från en klarblå himmel och vad kan man annat önska. Att jag tagit semester beror mest på att jag ska försöka hinna så mycket som möjligt med mitt projekt. Hinner jag så ska jag skriva om det i morgon för nu kan det nog vara dags att få ner det på skrift. Det har varit många turer med detta ska ni veta, blod, svett och tårar och massor huvudbry. Nu är min lunch avklarad, så det är bara till att på att igen.


Sonens flickvän Julia visar stolt upp gäddan hon fångat

Vi hörs senare :-)

3 kommentarer

Marie-Louise

23 Aug 2011 13:17

Vad spännande. Hoppas vi snart får veta vad ditt projekt är för något. Kram

AnnaKK

23 Aug 2011 17:06

Gäddan tycks gilla att den blev uppdragen - eller varför ler den så stort för!? :-D



Så nyfiken jag blev nu då, på ditt projekt! Vad i hela friden kan det tänkas vara för nåt...? Spännande!!! :-D

Inger Maryissa

23 Aug 2011 23:19

Hoppas du får en bra semestervecka och hinner med det du planerar att göra

och förhoppningsvis lite avkoppling också

fin bild på sonens flickvän och gäddan.

kan tänka mig det var kul att ha fångat den

kram

Kommentera

Publiceras ej