Nagelbitare

2kommentarer

Efter en trevlig tripp till Öland med solsken, god mat och familjebus så avslutades måndagen med fotboll mellan Kalmar och Mjällby på Kalmars nya arena Guldfågeln. Efter många minuters väntan så fick Mjällby in tre snabba mål i slutet av andra halvlek. Vi satt nästan högst upp med solen gassande mot oss, så vi behövde inte frysa i alla fall. På lördag spelar Mjällby mot Malmö, så förhoppningsvis blir det en liten tripp dit. Nu väntar solen och en morgonpromenad med hunden.


Undrar om jag inte ska sätta mig här nästa gång


Kalmar-Mjällby 0-3

Hoppas solen skiner hos dig me!

:-)

2 kommentarer

Ailas

02 Aug 2011 14:02

Hej! Du kör hårt med bollen... och varvar med kantareller i skogen. Sämre kunde man ha det!

Här pågår det vanliga ogräskriget och så är bärplockningen också högaktuell. Fast jag får erkänna att det sociala livet och datorn kräver mycket av min tid... en god bok under parasollen icke att förglömma!



Underbart väder idag, nästan för varmt... men snart ska jag ut och fortsätta mina trädgårdsäventyr. Får väl ta skuggsidan i första hand.



Ha det fortsatt gott!

Kram

soffie

03 Aug 2011 00:20

jisses va spännande .jag ska kanske på fotboll i London å se gubbens favvolag det blir kul det,men det beror på om vi får tag i biljetter vi ska dit i slutet på oktober :)

Kommentera

Publiceras ej