För det är dags för fredagsmyssssssssssssssssss

4kommentarer

Idag luktar det inte hallon här hemma hos mig kan man lugnt säga. Ärligt talat så luktar det skit för rörspolaren är här och städar inne i avloppsrören. Rent och fint blir det så man får stå ut med lukten en stund. Killen som grejar han verkar trivas med sitt skitjobb och det är ju bra för trivs man på jobbet så utför man ett bättre arbete oavsett om man är på banken eller rensar rör.

För mig är det ledig fredag från jobbet men jag håller på här hemma med mitt grejande. Håller det uppe så ska gräsklipparen få sig ett arbetspass om inte så finns det andra saker på listan som måste bli gjorda. Men det blir en ledig kväll i alla fall med fotboll, god mat och trevligt umgänge.


.....till er alla!
:-)




4 kommentarer

♥ Carina ♥

26 Aug 2011 16:27

Avloppslukt doftar inte hallon precis...

Önskar dig en trevlig helg!

Kram

soffie

26 Aug 2011 23:37

blä för sån doft....hoppas du får en bra helg:)

soffie

26 Aug 2011 23:44

va kul att jag har tipsat dej om lite böcker,hoppas du får en underbar helg

Marie-Louise

27 Aug 2011 23:29

Ja trivs man på jobbet så spelar det ingen roll vad man jobbar med. Skönt att han trivs med sitt skitjobb ;) alla arbetare (nästan) behövs. Kram och trevlig helg

Kommentera

Publiceras ej