Mellan1 och 18

2kommentarer

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- 2 tsk malen ingefära. Hade ingen bok nära mig bara Icakuriren och på sidan 18 fanns ett recept på något gott.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

- En kudde

3. Vad var det senaste du såg på tv?

- idol

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

- 20.40 men den var 20.45

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Min mobil som ringer

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

- Gick en lång runda med hunden ca 8 km

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

- Betalade räkningar

8. Vad har du på dig?

- Jobbkläder, tunika, långärmad tröja, knästrumpor, mössa (snart) .

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

- Jag drömde om ett uterum, inglasat med vinterväxter.

10. När skrattade du senast?

- Skrattade idag då jag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

- Tv, en hylla med lite blandat på, en ljusgrej till värmeljus.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

- Ja, då jag var i Turkiet. En tusenfoting som såg lite udda ut.

13. Vilken var den senaste film du såg?
- Såg en igårkväll som var jättebra, kom ej ihåg vad den hette.

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- Jag var en buse på fotbollsplanen när jag spelade som ung. Kunde nästan tro jag spelade ishockey.

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Jag skulle se till att alla vapen, knivar och andra saker som används i krig skulle smältas ner, sedan skulle jag bygga något roligt för massan som jag fått ihop.

16. Tycker du om att dansa?
- Dansa är jättekul, men händer väldigt sällan. Men hemma på köksgolvet så rocka jag loss ibland.

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- Ja det skulle jag nog. Men var vet jag inte ännu. Jag gillar ju årstiderna som vi har här i Sverige och så skulle jag nog sakna barnen så mycket att jag blev nog inte kvar så länge ändå

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Har du några goda kakor med dig.

(Frågorna är lånade av en bloggvän, men svaren är mina.)

:-)

2 kommentarer

soffie

27 Sep 2010 21:30

va kul läsning!!!

kram

Daniel

28 Sep 2010 11:33

Roligt att läsa mer om dej!



Tror Gud väntar på dina hembakta kakor!)

Kommentera

Publiceras ej