Ta en dans

8kommentarer

Ta en tur på köksgolvet, lösgör spänningar, släpp loss, känn hur bra-endorfiner frigörs och du får i gång blodcirkulationen så att hjärtat och hjärnan får mera syre. Skaka loss med en dans varje dag. Sätt på någon musik du gillar, skruva upp volymen, sedan är bara till att på. Skit i vad andra tycker, din kropp kommer att gilla detta, så väck med alla krav och måste och rocka med mig en stund.


En del rockar loss på fotbollsplanen


En tryckare kan vara mysigt

Din hjärna behöver bra bränsle för att må bra!

Just nu behöver min lite vila och återhämtning
men först
en rockrunda med hunden.

:-)

8 kommentarer

Ailas

06 Sep 2010 14:53

Det är väldigt bra! Jag brukar faktiskt damma till Brahms ungerska danser. Om någon skulle se mig, så skulle de garanterat ringa psykakuten och där skulle jag väl bli inlagd.



Hoppas att du har en bra måndag!

Kram

mimmione

06 Sep 2010 16:59

haha härligt jag dansar gärna en tur, minns min gamla fster hon var förståndshanikappad, och hon dansade alltid när hon hörde en låt på radion som hon gillade, det såg så härligt ut, och som barn dansade jag gärna med, nu är fastern borta sedan många år och dans blir det sällan..

AnnaKK

06 Sep 2010 17:42

Rockade gjorde jag väl inte, men jag tog mej en utflykt i det fina vädret i eftermiddags. :-) Önskade att jag hade haft lite längre teleobjektiv då, så hade mina fågelbilder väl blivit iallafall lite bättre... <:-)



Tyvärr slutade dottern spela boll lagom tills jag kände mej mogen för att släpa med "den tunga fotoutrustningen" på match, så jag har faktiskt aldrig testat att fota fotboll med systemkamera... Men med kompaktkameran gjorde jag det några gånger, men den har ju så lång reaktionstid från det man trycker av tills den tar fotot att det nästan aldrig blev några vettiga bilder. <:-I



Ha en fin kväll! :-)

Carina

06 Sep 2010 19:19

Hihi, men han verkar lite stel din kavaljer :)

Kram

soffie

06 Sep 2010 19:44

haha men han behöver visst mjukas upp den gubben:)

kram

Per-Anders

06 Sep 2010 20:10

Han ser lite stel ut den där danspartnern...

Marie-Louise

06 Sep 2010 22:27

Å rockloss var länge sedan jag gjorde. Det är så befriande att göra det, men att jag glömmer det jämt. Kanske ska försöka få till en rockaloss stund imorgon och en tur ner på köksgolvet för att landa i mig själv :)

Daniel

06 Sep 2010 22:52

Vill oxå dansa en tryckare med honom!!!

Kommentera

Publiceras ej