Så länge jag lever

3kommentarer

Vissa datum sitter som ettsade i minnet, man minns vad man gjorde, dofter, människor som fanns där, hur mycket klockan var, hur man mådde. Dagen idag är just ett sådan dag för mg och säkert för många andra.
11 september!



Idag skänker jag en tanke till dom som omkom
och till de som förlorade någon i katastrofen
den 11 september.
Jag tänder ett ljus för Anna Lindh som togs ifrån oss alldelses förtidigt på ett så brutalt sätt.
Tankarna går till hennes man och barn som förlorat en mamma och älskad hustru.

Så länge jag lever.....

3 kommentarer

Marie-Louise

11 Sep 2010 16:48

Så vackert skrivet. Jag måste erkänna att jag har inte riktigt "tänkt" på vilken dag det är idag förens nu då jag kikade in hos dig, fy så hemskt av mig. Ja det är många som behöver en tanke idag. /Kram

Ailas

11 Sep 2010 17:29

Vilka hemska minnen... glömmer aldrig!



Den 11 september går tiden ut för min bloggtävling, förresten... Du blir väl med?

Marie-Louise

11 Sep 2010 21:18

Ja då kan vi starta ett parti ihop kanske ;) Man kan nog utläsa ur mina svar vart jag står i valet. Jag är mera röd än blå i alla fall! /Kram

Kommentera

Publiceras ej