Nu ger jag upp!

4kommentarer

Somnade gott efter nattens jobb, vaknade efter 40 minuter och var lika pigg som om jag sovit 8 timmar. Nu har jag vänt, vridit, blundat, räknat, tänkt på något, inte tänkt på något, läst, provat med kudde, utan kudde och försökt igen.
NU GER JAG UPP!

Så nu är det bara att inse att jag har sovit klart.


Jag vet att du blir arg på mormor när hon inte sover, men det kan inte hjälpas!

Jag ska nu försöka med att göra något riktigt tråkigt.....
rensa ogräs, städa toaletterna, diska för hand.....

Livet är som att cykla. För att hålla balansen
måste du vara i rörelse.

:-/

4 kommentarer

Helene

02 Sep 2010 12:06

Tack för titten inne på min blogg = ))

Har nu gått en promenad mot bättre vanor ( hoppas jag ) = ))

Jag gillar oxå att fota och har jobbat i ett fotolabb ( mitt drömjobb )...

Ha en fin dag.

Kram Helene.

Selma

02 Sep 2010 15:28

Det låter som om det kan komma surt efter med bara fyrtio minuters sömn.

Daniel

02 Sep 2010 15:32

Mormor borde få massage!!

Marie-Louise

02 Sep 2010 16:48

Ska du i natt också? I så fall skulle du nog behöva få till lite mera sömn, men ibland är det ju lönlöst att somna.

Kommentera

Publiceras ej