Inte min grej

2kommentarer

Det är bara till att inse att sova är inte min grej just nu. Men man kan ju inte vara bra på allt. Just nu är jag bra på att vara vaken, en gåva som inte alla är väl förunnade. Tids nog så somnar man, det vet vi alla. Nog om detta.
Idag är det fredag och en ledig helg framför mig. Ikväll ska vi äta några kräftor och så är det fotboll på tv.


Ibland kan det vara skönt att få hålla någons hand

Söndagen 23 augusti var det final i Psalmtoppen som hölls på olika håll i Arjeplog kommun.
" Blott en dag" tog hem priset. På andra plats kom Var inte rädd och på tredje Du ska gå till de heliga stranden.
Skulle vara svårt att välja, det finns ju så många fina psalmer.
Jag hade nog röstat på någon sommarpsalm, det får mig att tänka på lov, värme och avkoppling.

:-)

2 kommentarer

Ailas

03 Sep 2010 15:05

Jag sover också lite si som så just nu. Brukar vakna flera gånger under natten, men somnar dock om sedan. Fast det blir inte riktigt den där goa sömnen som man skulle önska. Tids nog sover vi gott, både du och jag!



"Den blomstertid nu komma" är definitivt etta! Betyder SOMMARLOV!

soffie

03 Sep 2010 21:30

jag har sovit som en stock den här veckan då jag varit sjuk annars har jag en väldigt dålig sömn,

jag blir trött av att sova så mycket jag gjort den här veckan;)

hoppas du kan sov ainatt,

kram

Kommentera

Publiceras ej