Fotbollsmiss

4kommentarer

I morgon spelar Trionkillarna sin sista match och den "missar" jag. Denna match har blivit flyttad från lördag till torsdag med början 19.30. Det tråkiga är att jag ska jobbar och det är liksom ingen hemmamatch utan en si så där 9 mil dit.
Men jag kommer naturligtvis att kolla in på spelfruarnas blogg och följa matchen från köksbordet, men det är ju inte detsamma.

Men jag önksar att många från Trionfamiljen ska dit för att följa grabbarnas spel på plats.

Håller tummarna stenhårt för att vi tar hem de tre sista poängen.



Mot mötet!

Solen skiner från en klarblå himmel....underbart!

:-)


4 kommentarer

Carina

22 Sep 2010 20:13

Ok! Jag håller tummar och tår för tre poäng :)

Kram

soffie

22 Sep 2010 20:46

håller alla tummar jag med för vinst,

fin bild:)

Anne-Lie

22 Sep 2010 21:12

jag hejahejar åt dej också lotta :))

Marie-Louise

23 Sep 2010 08:57

Vilken härlig bild? Vad är det på? Ser lite ute som ett omoget Fikon... /Kram

Kommentera

Publiceras ej