Arkivet

2kommentarer

Har suttit några timmar med mitt fotoarkiv, letat lite bilder inför min första fotoutställning på Ölands skördefest. Alla bilder som jag tänkt ta med ska ha någon anknytning till öland. Men nu efter många timmar framför datorn så är det beställda och snart så är de inramade och klara för att visas upp. Ska bli så kul. Så har ni vägarna förbi Egby-gården så är ni hjärtligt välkomna. Blir ni hungriga så finns jag även på Evas kroppkaksbod som ligger 1 km norr om Köpingsvik. Skördfesten är från den 30/9 till den 3/10 och det finns mycket att se och uppleva på öland just denna helg, från Söder till Norr.


Vallmo

I morgon är det fotboll, ska bli så kul. Nikon och jag är laddade hoppas grabbarna och så det.


Trion - Högadahl från hemmamatchen som slutade 1-1

I morgon ska vi vinna.
Eller hur grabbar!

:-)

2 kommentarer

AnnaKK

11 Sep 2010 08:28

Vad kul att få ha en fotoutställning! Hoppas det kommer många och tittar. :-)



Och så önskar jag laget lycka till i dagens match!



Ha en fin helg!

Carina

11 Sep 2010 10:05

Synd att det är så långt...jag hade gärna kommit på din utställning. Men jag får njuta av dina bilder här. Hade gärna tagit mig en kroppkaka också :)

Ha en härlig lördag!

Kram

Kommentera

Publiceras ej