ARG!!!!

4kommentarer

Igår när jag var ute på min långpromenad med lurvetass så såg vi på flera ställen att någon eller några roat sig med att slå sönder flaskor på GC-vägen. Så synd att man inte kan ta dessa på bar gärning och så låta de få springa barfota fram och tillbaka på glasbitarna. Hur svårt kan det vara att bara ställa flaskan ifrån sig om man nu inte orkar ta den till en soptunna. Jag vet många hundägare som fått tassarna sönderskurna på sina hundar, kostsamt och mycket lidande för våra fyrbenta vänner.
Jag för min del har väldigt svårt att förstå varför man måste skräpa ner, bara slänga där man står och går.

Så idag dissa jag alla nerskräpare och flaskkrossare.


Denna stackars jycke låg vid sin koja bland skräp och krossade flaskor uppe på berget i Turkiet


Så var det dax för jobb!
Jippi!

:-)

4 kommentarer

Ailas

28 Sep 2010 22:02

Delar din ilska... ett sånt oskick! Har länge retat mig på detta, går helt enkelt inte att fatta hur någon kan vara så korkad. :(

Marie-Louise

28 Sep 2010 22:57

Ja det är verkligen så otroligt onödigt att ta sönder flaskor. Men det pangar väl bra :(

Stackars den lilla magra hunden :( han/hon kunde väl inte rörs sig så långt kan jag tänka mig.

maria

29 Sep 2010 06:35

så onödigt och egoistiskt...varför förstöra ?

mimmione

29 Sep 2010 15:06

suck konstigt att folk aldrig lär sig, kankse vore dags för en ny kampanj á la "håll Sverige rent"

Kommentera

Publiceras ej