Då var det kungens tur!

4kommentarer

Men jag har inget intresse av vad han gjort eller inte gjort så mer än dessa raderna lär det inte bli ang honom.



Denna soliga dag har mestadels sovits bort men en del av dagen har gått till att vara på möte. Den lilla stunden jag hunnit vara ute så var det jätteskön, det blir ju inga långrundor med lurvetass så det är inte mycket dagsljus man hinner få nu när man är inne i jobbsvängen för att det mörknar så fort. Det blir inte av att man går iväg själv nu när Gozzi är sjuk. Men nu är det klart i alla fall, på måndag blir det operation Kl 09.15, hoppas bara att allt ska gå bra.
Så någon tripp till Öland blir det inte som det var tänkt i helgen, Gozzi tyckte att det var jobbigt att åka bilen då vi var i Kalmar. Öland står kvar och det som ska göras där springer inte ifrån en.
Ledig helg sitter fint oavsett var man befinner sig :-)


"Hoppas" på fint väder i helgen!

Trevlig kväll!

:-)

4 kommentarer

Per-Anders

04 Nov 2010 21:00

Är det inte en liten spindel som är ute där på nätet och surfar?

Ailas

04 Nov 2010 22:48

Jag hoppas också att helgen ska bli fin! Enligt SMHI blir det soligt här, men nattfrost! Frosten frågar jag inte precis efter, men det är bara att ta emot vad som kommer.



I morgon en god thaibuffé till lunch, blir just ingen frukost då. :)



Krama lurvetassen från mig, hoppas verkligen att han snart är OK igen!



Kram

AnnaKK

05 Nov 2010 12:08

Så det behövs en operation på Gozzi? Vad tråkigt!! Hoppas det inte är nåt riskfyllt ingrepp, utan mer en rutingrej? Och djursjukvården är ju numera lika proffsig som den vi människor får, så! :-) Jag ska hålla tummarna för att det går bra och att han sedan blir piggelin och som vanligt igen!!!

Marie-Louise

06 Nov 2010 14:51

Å så det blir operation ändå. Då ska jag hålla tummarna för Gozzi på måndag. Tack för smootie receptet i inlägget över, det ska testas.

Kommentera

Publiceras ej