7 november

3kommentarer

Hu vad kallt det var nu när jag var ute sista rundan med Gozzi, får skylla mig själv att jag inte klädde mig bättre men vi skulle ju bara gå ett varv runt kisseträdet. Annat var det idag på morgonen då vi var ute i solgasset för att fotografera. Bilarna sladdade för att det var snorthalt på vägen, men Gozzi och jag höll oss på benen som tur var. Det var skönt med lite sol efter allt regnande. Annars har det varit en bra söndag med utevistelse, fotboll på tv och så lite Gunvald Larsson på kvälls kvisten. Gozzi är fixad inför morgondagen, nyklipta klor, tänderna borstade och lite klippning mellan tårna. Så nu är han ingen lurvetass längre.


Det fick bli lite lilja i kväll också

Nu väntar sköna sängen!

:-)

3 kommentarer

Ailas

08 Nov 2010 12:39

Hoppas att du sussar sött! Jag tittar på solen och känner på kylan... samt bävar för snöfallet det talas om. Vill inte och det vill inte Sotis heller. Han vill sitta i mattes knä nu.



Kram



lovisa

08 Nov 2010 13:02

HEj är allt bra?:)



just nu har jag en tävling på bloggen där jag lottar ut ett presentkort på 300 kr från sumopix, vill du vara med?

klicka då här; http://lavitadilovisa.blogg.se/2010/november/vinn-presentkort-fran-sumopix.html#comment

AnnaKK

08 Nov 2010 19:15

Hejsan!



Hoppas att allt har gått BRA idag!!!



Kramar! :-)

Kommentera

Publiceras ej