Nu får det vara nog!!!!!!!

0kommentarer

Är så trött på att min förkylning eller vad det nu är som händer i min kropp inte vill släppa taget och försvinna, brinna upp. Feber, ont i huvudet, munblåsor och hosta. Om det nu inte har gått över tills på måndag så lovar jag här och nu att gå till farbror doktorn för nu är jag trött på snorpapper, alvedon, nässpray och hostmedicin.

Idag är det lördag och då får jag äta tröstgodis


Vilken tur och tröst för mig att det är lördag idag för då får jag äta upp mina godisar.

När jag körde hem från jobbet idag så var det riktigt halt. Som tur var så höll sig alla andra hemma när jag halkade omkring, tur vallarna finns så man här något att stussa mellan.
När jag kom hem så fixade jag världens frukost med ägg hembakat surdegsbröd, massor av te och yoggi. Nu ska jag bara dricka upp min tredje kopp te och äta lite tröst innan jag gör mig redo för John Blund.
Ska bli så skööööööööööööööööööööööööööönt.

Ha en trevlig dag!

:-/

Kommentera

Publiceras ej