Fem bästa bilderna

2kommentarer

Min dotter Annelie undrar om jag skulle klara av att plocka fram de fem bästa bilderna som jag tagit. Blir inte lätt, bara fem. För mig så spelar det igen roll om bilden är bra med tanke på skärpa eller motivet rätt placerat och allt annat regelrätt utan hur objektet får mig som betraktare att tänka, uppleva, förnimma....
Men min kära dotter jag ska göra ett försök!
Jag tror att jag vet vilka som jag skulle välja utan att ens behöva leta.

Tills dess får ni hålla till godo med denna bild

MIN FRUKOST



Puss och kram, hela dan

:-))

2 kommentarer

Annelie m fam

06 Feb 2010 11:07

Jag trodde det skulle ta dig låååång tid och tänka ut vilka som var dina fem bästa bilder, men nu när du vet vilka det är så blev jag sååå nyfiken!

William och jag gick igenom din frukost och tittade vad du skulle äta.

Kram goaste mamman!

Emmie

09 Feb 2010 21:48

när ska du bjuda mig på den där goda frukosten? ser väääldigt smarry ut. kram

Kommentera

Publiceras ej