Väldigt konstigt väder

5kommentarer

När jag begav mig till jobbet i gårkväll så var det -10 grader, sedan så höll temperaturen sig runt -6 gradet till ca tolvslaget. På 30 minuter hade temperaturen sedan stigit till 2 plusgrader och så kom regnet och så har det fortsatt hela natten och denna dag. Så nu är det slaskigt, moddigt och halt.
Jag var så trött då jag kom hem idag så att min kropp fick klara sig utan frukost fast jag var så hungrig.
Många larm och snorhala vägar gör kroppen trött och matt.
Tack kommunen för att vi har en så bra bil att köra med, som tur är!




Då får jag passa på att säga grattis till Jay, även om jag nu tycker att Minnha gjorde ett bättre framträdande igår.
Men av erfarenhet så brukar det ju gå bra för tvåorna så jag håller tummarna för hennes framtid.

:-)










5 kommentarer

Ailas

11 Dec 2010 14:45

Även här slaskar det, något regnblandat faller ner och det är blött i snön. Sedan ska det frysa på senare, så nog blir det jobb för ortopederna... gissar jag. Själv ska jag faktiskt inte utmana ödet, utan stannar inne. Bakar bröd och har gjort en liten pepparkaksdeg.



Det går ingen nöd på mig alltså. Sotis vill inte heller gå ut, säger han. Ligger så fint på stolen, intill min!



Va' rädd om dig!

Kram

soffie

11 Dec 2010 15:47

usch för slask hoppas det slutar,

jag hoppas det går bra för dem båda men jag höll på jay hela tiden ,

kram

Carina

11 Dec 2010 15:57

Det är mycket Idol snack på bloggarna idag :) Själv har jag noll koll....

Kram

mimmione

11 Dec 2010 16:06

det enda avsnittet av idol är just igår kväll, har missat varje avsnitt och har inte tittat helt enkelt, tösen min praktiserar just nu på ortopeden många brott på ben, armar och axlar i halkan hoppas man slipper åka dit

Marie-Louise

11 Dec 2010 18:03

Jobbigt när det börjar slaska nu, man vill ju ha snö och vinter i alla fall till efter nyår.

Ja Minnah va bättre igår och som du säger, det brukar gå nästan gå bättre för 2:an. Fast jag vill ju att det ska gå bra för Jay också :)

Kommentera

Publiceras ej