Grön och grann

3kommentarer

Idag har lillebror och jag sålt julgranar på fisktorget, ingen jul om man inte får stå där och sälja några dagar. Det har varit vindstilla och lite snöfall framåt eftermiddagen. Massor av kläder har jag haft på mig, det var inte utan att Gozzi kollade lite konstigt på mig då jag förberedde mig inför en dag ute i friska luften. Lager på lager funkar alltid.
När jag kom hem för en stund sedan så gick jag en runda med hunden och jag måste bara få berätta att det var underbart vackert, stilla och behagligt.



:-)



3 kommentarer

soffie

18 Dec 2010 18:07

mmm att gå på en sån promenad är verkligen skönt,

va fin ängel du har i granen.

kramen

Carina

18 Dec 2010 18:57

Vilken underbart söt liten ängel du har i din gran!

Kram och trevlig kväll!

Marie-Louise

18 Dec 2010 22:20

Det låter mysigt men kallt att sälja julgranar.

Vilken fin ängel du har i din gran.

Kommentera

Publiceras ej