Arkivet

5kommentarer

Bara slappande idag, så när jag ändå inget annat hade för mig så blev det en liten runda i fotoarkivet. Inga problem med att fördriva tiden där i väntan på något roligare, men inget roligare dök upp så därför kom jag inte längre än hit.


Hittade en rolig bild på mig och min son, hihi....så här kan det gå :-)


Julgranen som vi hade 2006 fortsatte växa innomhus.

Massor av skräpbilder har jag hittat som nu blivit skickade till papperskorgen.

Nu ska jag förbereda mig inför ännu en natt
på snorhala vägar.

Ha en bra kväll!

5 kommentarer

Annelie

11 Dec 2010 19:38

Var bodde du 2006?? det där rummet som den där granen står i känner jag inte igen! Vilket kök ni hade förut =/ Kram kram

Lotta

11 Dec 2010 19:45

Hahaha..du är ju för rolig Annelie...det är ju mormors gran, såg jag nu....hahahaha....

Men det var ju så längesedan....:-)

Kram kram till dig me!

Marie-Louise

12 Dec 2010 00:12

Härlig bild på dig och din son :)

Annelie

12 Dec 2010 08:49

Försökte tänka ut vilket rum den granen stod i men känner inte igen tapeterna eller speglen bakom =)Den där brodern man ha han eh tokig värre =/ Kram kram

AnnaKK

12 Dec 2010 09:40

De kör ju nån reklam (för vad???) på tv emellanåt nu, där en pappa i ena stunden håller ett spädbarn i famnen och i nästa tappar en tonårig son i golvet. Av nån outgrundlig anledning kom jag att tänka på den när jag såg det första av dessa foton! :-D Söner växer upp som i ett ji-hu, och hux-flux kan man inte ta dem i hampan hur som helst längre för då hamnar man i det läget där du befinner dej på fotot! (Fast tack och lov kånkar min son oftare på stora tunga motorblock än på mej... Fniss!)



Ja, den där "gröna delen av julen" ska bli av här också i år - maken är faktiskt ute i skogen i detta nu och spanar efter en lämplig gran. :-)



Hoppas du tog både dej och bilen helskinnade genom nattens arbetspass - kan mycket väl tänka mej hur vägarna såg ut... :-/



Ha nu en riktigt fin och skön tredje advent!! :-)

Kommentera

Publiceras ej