En dag att minnas

1kommentarer

Jag lovar att det är i ordets rätta bemärkelse när jag skriver att denna dag är en dag att minnas. Denna sista onsdagen i april 2010. Jag har lärt mig att man inte ska råka välta ner en plastflaska med olja från översta hyllan i skafferiet när man har en tid att passa. Man ska alltid förvara olja så nära golvet som det bara går. Men hur konstigt det än låter så var det mera olja på golvet än vad som ryms i en enlitersflaska. Konstigt! Hur gick detta till? Men en sak är säker olja är som granbarren efter julgranen, jag lär att få torka många gånger innan allt är borta.




Hoppas att det hänt något kul för dig idag?

I natt är det fullmåne så passa på att ställ dina frågor och funderingar till mångubben,
han brukar komma med kloka och väl genomtänkta svar.

:-)

1 kommentarer

2barnspappan

29 Apr 2010 11:31

Märkligt fenomen det där. Att det alltid blir mer på golvet än vad förpackningen innehöll!



Vilken otroligt fin bild.

Underbar blandning av mjuk oskärpa, detaljer och färg!

Kommentera

Publiceras ej