Vilken vecka

5kommentarer

Att det bara kan hända så mycket på en vecka. En helt underbara vecka med Tyresöbesök, Ölandspromenader, födelsedagsfest, jobb, Trionyra och så avslutar vi veckan med W-gos. Kan det bli bättre.
Körde upp till Öland igår för att få en kväll till med A o Y innan de skulle åka vidare mot Tyresö. Yngve hade gjort grinden färdig och den blev helt sjukt snygg. Nu är det bara några bultar som ska inhandlas och sättas på plats och sedan är den bara till att hängas upp för beskådan. Förhoppningsvis ska Glenn och jag upp till helgen och då ska vi fixa det sista. Gozzi saknade sina kompisar idag då A o Y hade åkt. Ella och Affe hade busat runt med Gozzi på fm, så de var leriga och fina.
När jag hade packat bilen full av grejer körde jag vidare till söta goa Annelie, jag hade lovat fixa lite mat tills de skulle komma hem. Potatismos och stekt falukorv, så lite sallad. Efter maten skulle något stort hända, W skulle bli klippt för första gången. Annelie letade efter saxen men den var spårlöst borta. W satt med en handduk runt sig och väntade så det fick bli sysaxen eftersom W var förberädd på att bli fixad. Så duktig kille, satt han stilla och väntade tills jag nästan var klar.


Så fin killen blev


"Kolla mamma" ropar W

När vi var färdiga med saxen så skulle vi ta lite bilder på Annelies växande mage. W passade då på att pussa lite med gosemagen.


Puss på dig lillan


Pelle och kossan är ett måste när det är lägg dax

Vilken tur att jag hinner gosa några timmar med W i morgon innan dagiset vänta.

Puss och kram
:-))

5 kommentarer

Sabbe

28 Sep 2009 23:42

Sikken goding han är lille W. Jättemysig magbild med:) Kram kram

Sara

29 Sep 2009 08:10

Sötbubbe! Och vilken härligt underbar växande mage! Det har hänt en del sen jag såg den sist... :)

Annelie o Bubben

29 Sep 2009 14:13

Ja den där magen den börja bli rätt stor och tung och ger rejäla sparkar ifrån sig och då ska jag gå 2 mån till!! Men mysigt är det och W är så duktig och inte tär för mycket på sin mamma! Tack mamma för att du kom och för att du klippte min lilla Bubben! Kram kram

Emmie

01 Oct 2009 00:40

familjens egna frisör. det är tur att vi har en sån =) åh va söt han e william. kram

Fia

02 Oct 2009 19:09

Så himla fina kort, magen och bubben, det är så hjärtat smälter... Du är superduktig på fotografering och vad fin W blev i håret. Kram och ha en fin fin fredagskväll/ Fia

Kommentera

Publiceras ej