Svanar

4kommentarer

Innan Emmie skulle jobba och jag skulle sitta på möte gick vi en staden-runt-runda med Gozzi. När vi gick på Stumholmen fick vi se nio svanar. Eftersom jag hade Nikon med mig så passade jag på att ta lite bilder.


Tyckte denna bilden var lite häftig


När svanen skulle simma iväg fällde den upp sina vingar och så fick den hjälp av vinden att förflytta sig.


Vilken vacker stad vi har.

Efter KHK-match förlust, god fika och Gozzi promenad, så väntar nu Eketorp på mig. Klockan ringer (tidigt) för att Gozzi och jag ska till Öland, innan dagen är slut. Så bler det hem igen på fredag, för att jobba.
Men på Lördag som sagt är ingen vanlig dag för det är ....... lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Natti natti

:-))

4 kommentarer

Sabbe

24 Sep 2009 01:05

Ja jag hoppas med de slipper skiten.. Äntligen mår jag bättre från de och har kunnat äta med aptit nu på kvällen. Ja visst är hon fin:) Nu när man låtit det sjunka in lite så är man mycket gladare för hennes skull.

Joo jag älskade när folk tog mig på magen, tyckte det va jättemysigt. Fast å andra sidan så är det precis lika mysigt o klappa andras så jag tror jag håller mig till det i framtiden;)

Annelie

24 Sep 2009 09:19

.. för det är mammas födelsedag hurra hurra hurra!!!! Synd att du inte ha tid och fira med oss Kram kram

Emmie

24 Sep 2009 22:26

MISS YOU! imorgon kommer världens snällaste du hit för att hjälpa mig med mitt hår. äntligen har jag fått det i rätt färg, mycket nöjd =) kram

Fia

26 Sep 2009 13:48

Underbara svanbilder, helt ljuvliga. Kram Fia

Kommentera

Publiceras ej