Solnedgång

1kommentarer

Sitter på WS och kollar på den fina solnedgången, fotbollssorlet hörs från tv där Slatan just gjort mål. Har ätit gott, druckit gott. Glenn är och spelar kort med sina polare och jag har hela tv-utbudet för mig själv. Ska snart sätta mig att sappa lite, som är det värsta jag vet när andra gör det. HIhi... Ojjjjjjjjjjjj! MÅL igen, så snyggt...


Solnedgångarna på WS är inte att leka med

11 september kvällen upplevdes på bästa sätt. Trevligt umgänge, planering, god mat och dryck, skratt och massor av ideer. Dagen avslutades med långpromenad i den ljumma sensommar kvällen. För om det är 16 grader så måste det ju fortfarande vara sommar.
Somnade sen + upp tidigt= för lite Lottasömn. Vill gärna ha sovmorgon dagen efter jag jobbat mina nätter. Men dagen var redan bokad för loppis på Wämö och då kan det ju vara värt lite sömnbrist. Mycket trevligt och att få plocka med massa loppisgrejor är ju hur kul som helst.

Men nu ska jag sappa och slappa.

Puss och kram :-)

1 kommentarer

emmie

12 Sep 2009 22:26

fin bild. hoppas du får en trevlig kväll. nu är jag hemmma igen efter jobbet. kraam

Kommentera

Publiceras ej