Puss och kram

0kommentarer

Började dagen med att plocka undan efter mig hos E o A2. Emmie kollade listan en sista gång innan vi drog till J o S för att äta frukost. Många är ju som sagt flygrädda men det här sällskapet var mera oroliga för hur mycket väskan väger. Jimmies väska vägde minst. Vems väska vägde då mest?
För att reda ut vissa saker ang detta, så fick världsvane Glenn rycka ut med sina kunskaper. Jimmie som läst på alla detaljer fick nu allt bekräftat, han hade rätt.... "och jag som var sämst i skolan" var hans enda kommentar. För att man var det i skolan så innebär ju inte det att man behöver stå upp för lärarens omdömme hela livet. Bara en parantes.
Puss och kram till er från mig som fick vara kvar hemma.


När katten är borta så dansar råttorna på bordet

Nu ska jag hämta mina barnbarn

:-))


Kommentera

Publiceras ej