Nikon + tre barnbarn= Gapskratt

2kommentarer

Efter att L och K slutat skolan idag körde vi raka vägen till Annelie. Nikon låg i bilen och bara väntade, för jag skulle försöka få till lite bilder på mina tre barnbarn tillsammans. När vi kom fram började vi med att förbereda middagen som skulle tillagas efter Ikea besöket. Men först lite fika med mumsiga Annelie bullar och sedan fotografering. Annelie och jag försökte få dessa tre godingar till att titta in i kameran och då helst se glada ut  samtidigt.


Ja, som ni ser så blev det i alla fall en bild tillsammans.

Vi försökte med alla medel att få fokus mot kameran, med det fanns annat som pockade på uppmärksamheten.


....men som sagt, de är fortfarande med på samma bild.

Det har varit mycket bus i W familjens hem idag. Som tur var så slapp A1 att genomlida allt busande eftersom han fick åka till jobbet på sin lediga dag.


Nu börjar det närma sig. Alla tittar framåt och har ögonen öppna. Men vad händer då?


......W tröttnar och ger upp


Undrar hur Floberg hade löst detta?


Lite lättare med bara en i taget.

Tack för en mycket trevlig em hos er.
K och L somnade som stockar i bilen, medan jag lyssnade på radion.

:-))



2 kommentarer

Annelie

04 Sep 2009 12:48

Tack för att ni kom och hälsade på men rätt skönt och lugnt när ni åkte =)William somnade direkt, inte konstigt med endast 10 min sovande på dagen men först skulle han laga lite mat med sina köksgrejer!Kram kram

Fia

04 Sep 2009 22:20

Härliga bilder på naturliga objekt, de hamnade iaf på samma bild :-) Kramar Fia

Kommentera

Publiceras ej