Konstig dröm

1kommentarer

Vaknade på samma sida som jag somnade. Undrar om jag har legat så hela natten. Med tanke på att täcket inte ändrat sig så är nog det mest troliga. Hade en konstig dröm om min arbetskamrat. Hon och hennes pojkvän sov i samma säng som mig. Jimmie har ju en stor säng så vi hade ju mer än väl fått plats. Men jag låg långt ute på kanten för att inte ta så mycket plats ändå. Hennes pojkvän ville att hon skulle ligga på hans arm men hon tyckte att han var vass. Varm har man ju hört talas om att de finns de som inte vill ligga nära sin darling pga, men vass. Så låg hon och pratde med mig hela natten så jag fick inte sova.... Hon berättade saker som jag inte ville veta...... Undrade om de bodde i samma hus, för på dagarna var hon och jag ute och gick med Gozzi. Konstigt!!!!


Nu ska jag fortsätta med dagens lista som är lika lång som min önskelista till födelsedagen :-))

1 kommentarer

Annelie

08 Sep 2009 16:36

Men mamma vilket kort du tagit helt otroligt vackert!!! Kram kram saknar dig

Kommentera

Publiceras ej