En helt vanlig måndag, eller?

0kommentarer

Vaknade idag alldeles för tidigt, ville ha sovmorgon. Men det är tydligen, att det inte är jag som bestämmer det. Men vem? Låg kvar i sängen mellan halv sju och halv åtta, vägrade stig upp. Idag ska Annica och Yngve komma till mig på Öland, med sig har de även en kompis och hans hund. Så nu finns det fyra stycken Grosser Munsterländer på en och samma yta på Öland. Ella som är Gozzis syster och så två av Ellas valpar som är ett år och sex månader. Det har varit lite gnabb mellan grabbarna idag men inte värre än att det går att reda ut. Gozzi har visat sin makt, här är det jag som bestämmer.  Medan jag väntade på att A o Y skulle komma har jag kört ved, klippt gräset, handlat och fundeat ut vad vi ska äta till kvällen. Nu är det dax att sova, men i morgon så hörs vi igen.




Håll ut!

:-))

Kommentera

Publiceras ej