Vilken vecka

0kommentarer

Sitter och njuter efter en god måltid, det röda ljuset är tänt och tanken summera veckan som varit. En liten flicka har sett dagens ljus, man blir alldeles lyrisk av tanken. Hur kan det vara möjligt? Hur kan det bara komma fram en liten människa som från början bara var ett litet ägg och en liten liten simmande sperma. Alla barn är ju naturligtvis unika men nu är det lilla N som just kommit till världen som gör en extra påmind om det unika i hur livets mysterium fungerar.
Medan jag fortsätter att njuta av de små liven som finns runt en mormor och farmor så rustar jag för nattens jobb. När jag går av i morgon bitti från jobbet så ska jag sätta mig i en bil för att åka på en liten utflykt.
Mera om detta får ni veta i morgon, då jag kommer hem.


Annu ett litet under

Njut av denna härliga och speciella söndagskväll, första advent.

Puss och Kram

:-))

Kommentera

Publiceras ej