Tanke

0kommentarer

Hörde på radion att 95% av dagen tankar var samma som gårdagen och dagen dess för innan. Inte konstigt att livet känns segt och inrutat. Men börjar man tänka efter så stämmer det nog med tanke på allt som sker samma varje dag. Vad ska vi äta idag, ställa klockan, handla, tvätta, laga mat, tv och mycket annat samma varje dag. Men det har jag ändrat på idag, massor av nya tankar. Jag har funderat på när jag ska ha semester, om jag skulle lära mig dricka kaffe, hur många korvar jag skulle orka äta på en och samma gång, hur det skulle vara att jobba på en ubåt, hur många laxar det finns i en laxask, tända 4;de ljuset på första advent, måla om B-rolle röd, göra Gozzi till en nakenhund och hur det skulle kännas att snyta sig i chefens gardin om man vann massa pengar. Lite nytt blev det, så nu ska jag sova på saken, mera är på gång.
Känner mig mycket piggare.


Moster Emmie kör W-tricket

Gör som jag, tänk lite nya tankar det kostar inget extra.

Kramar

:-))

Kommentera

Publiceras ej