Skrock

1kommentarer

I morgon är det min turdag, fredag den 13;de. Många andra anser att det är en otursdag, för det har de säkert fått höra sedan barnsben. Enligt akuten så inträffar det inte mera skador eller olyckor denna dagen än någon annan vanlig fredag. Men någon stans har det börjat, en del skrifter säger att det har med Jesus att göra, andra att det kommer från asa gudarna, kan vara ett mera hyoptetiskt påstående. Jag tror att det är som vilken dag som, varken mera eller mindre tur eller otur. Jag brukar alltid passa på att köpa en lott i alla fall, konstigt nog så vinner jag alltid. Jag ska inte frångå detta i morgon.



Amaryllisblomma från min bukett jag fick i lördags, en fröjd för ögat och sinne

Då var det dax för en liten sväng med jycken, sedan en koll på rutan innan jobbet.
I morgon är det fotboll och eftersom det är min turdag så kommer våra grabbar att vinna allt som går att vinna.
Eller hur?
Vinna vinna vinna lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hejsing svejsing

:-))

1 kommentarer

emmie

13 Nov 2009 00:51

det hade inte varit fel o vinna en himla massa pengar! det hade jag verkligen behövt nu kan jag säga. kanske man skulle göra ett försök imon då o se om jag också har tur på "otursdagen" =)

Kommentera

Publiceras ej