Pest eller kolera

1kommentarer

Då kom det där mailet som jag inte ville ha. Det är dax att välja nu, ja eller nej. Jag hade bestämt mig från början att säga "nej tack". Men nu velar jag. Varför då? Jag är våg, måste väga de flesta beslut, för och nackdelar. Ett tag fanns det bara fördelar med att säga "nej tack". Men nu är det lika många fördelar som nackdelar. Eller var det så att jag enbart tänkte egostiskt, men nu så har jag breddat mitt tänk lite och ser att det finns andra människor i min omgivning som jag kan göra det för. Tex min gravida dotter, vårdtagare på jobbet, arbetskamrater, föräldrar...... va jobbigt det blev nu. Inte hjälper det att sova på saken heller. För då kan man ju inte somna om man ligger och tänker på så här viktiga beslut. Innan onsdag kl 13.00 ska jag ha bestämt mig.
Oh va jobbigt!!!!!!!!!!


Undrar om det skulle hjälpa med att tröstäta lite?
Jag provar
:-]

1 kommentarer

Annelie

02 Nov 2009 12:57

mm den där tårtan skulle jag vilja sätta tänderna i, gu jag blev så tårtsugen, ingen som ska ha kalas snart? Tack för all hjälp Kram kram

Obs! Natten blev riktigt jobbig med för mycket tankar om det vi pratade om igår!

Kommentera

Publiceras ej