Jag vill börja skolan

0kommentarer

Nu när man har massor av tid till att bara fundera så skulle jag ju lika gärna kunna börja skolan. Men då är ju frågan vad jag skulle börja studera till. Blev lite uppåt, men den varade ju inte så länge med tanke på att det dök upp en massa hinder. .....och dom är ju till för att övervinnas. Eller hur...? kan man ju tycka. Jag får inte ta några studielån pga åldern, kommunen vill inte ha utbildat folk så då kan man ju inte räkna med att kunna få lite hjälp där heller. Men man kan ju leka med tanken att jag har alla dessa möjligheter som nu är hinder. Då skulle jag nog utbilda mig till obduktionstekniker,
intressant tanke......


Ljustet i tunneln

Man kan ju läsa en bra bok me om man är sugen på att göra något, kostar ju inget.

Oj då! Nästa möte väntar.

:-))

Kommentera

Publiceras ej