Grått, dis, regn, gegga, dimma......

4kommentarer

Här sitter jag och försökt att hitta eller komma på en mening med varför det är ett så jädrans skitväder ute. Det kan ju knappast vara handeln som styr, tänkte på gummistövlar, paraply, depptabletter osv. Varje morgon så hoppas jag att det ska vara molnfritt och att Nikon är redo för lite uppdrag.
Men inget kan ju hindra spelarfruarna från att träffas och smida planer inför stundande julmarknad i Bubbetorp. Ska bli så kul. Julmarknad är alltid så speciellt att vara på och i Bubbetorp är det en helt underbar miljö för just marknad.  Men det är ju någon vecka dit som tur är, för mycket ska hinnas med.
Nu ska jag börja dagen med att lägga mig.



God morgon på er som måste vara uppe och sov gott till er som ska som jag, lägga sig.

:-))


4 kommentarer

Annelie

17 Nov 2009 14:39

Undra om jag hinner gå på julmarknaden i bubbetorp innan bebbe kommer?? Kram kram

Tanja

17 Nov 2009 15:14

STÄLL FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND :) hihi

Sara

17 Nov 2009 15:44

Trist väder

Mamma till den blivande mamman

17 Nov 2009 17:24

Kära Annelie jag hoppas att du har fått din bebbe innan julmarknaden. Annars kommer ditt inre vara sönder trampat. Kan det bli en liten kicka till damlaget tro? Kan du redan nu avgöra om hon är vänster eller högerfotad?

Syns i morgon

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej