Vilken mysig helg

0kommentarer

Nu har jag just satt mig vid min lilla dator, tänkte bara skriva lite om den härliga helgen som vi har haft på Öland. Vi träffades redan i fredag för att spåna lite inför stundande läger med Trion. Vi har grillat och druckit gott därtill. Men nu har alla åkt, jag ska me köra om en stund för att jobba tre nätter. Men när man har roliga saker att titta till baka på så går tiden fort på jobbet.
Tack till alla som varit här, det har varit mycket trevlig och jag hoppas att vi kan göra om det igen.


Vi gick ner till havet en sväng


Fina blommor växer det på Öland


Det finns alltid något att rikta linsen mot


Gozzi var mycket törstig efter vår promenad ner till havet

Då var det dax för mig att köra här ifrån. Thomas kom just med kroppkakor, så nu är jag mätt. Behöver inte äta mera idag. Om det blir som jag tänkt så är jag tillbaka på onsdag.

Glada jycken viftar ivrigt på svansen och tackar alla glada trevliga människor som varit här och fyllt mitt hus med massor av energi.

Morrrrrr och grrrrrrrrrrrr till alla reportrar som skriver en massa skit i tidningar. MJ är det nya offret.

:-))


Kommentera

Publiceras ej