Upp och hoppa

1kommentarer

Ställde klockan på 07.00 för jag ville äta frukost med Emmie innan hon skulle till jobbet. Vi har sovit i stan i natt Gozzi och jag. Vi har prov sovit Emmie och Andreas nya lägenhet. När Emmie kom hem från jobbet igår hade jag maten färdig, fläskfile med grönpepparsås, nypotais och en jättegod sallad. Sara och Dennis kom också och käkade med oss. En trevlig kväll med härlig samvaro.
När Emmie och jag ätit frukost så körde jag till K för att packa in lite grejer som skulle med till Öland. På väg till Öland plockade jag upp W,  Annelie skulle dyka upp lite senare.


Gräddbullen efter maten smakade mums

När vi ätet lite mat och fikat lite så skulle vi köra till Wästbyparken för det skulle köras gocart. Andre, Mikaela, Danne, Jonny och Vickan skulle tävla medans vi stod och hejade på.


Hela cocartgänget samlat

När vi kom hem satte vi på grillen och sedan började vi sätta upp partytältet som vi köp idag. Lite klurigt var det men vi slog våra kloka huvud ihop och vips var det på plats. Maten smakade ljuvligt och de glada skratten klingade ut över Egby. Medans vissa åkte för att bada fanns det andra som ville ha välling och sova gott.

Så var det då dax även för mig att krypa ner i sängen, i morgon väntas nya upptåg med W.

1 kommentarer

JOhanna och Danne

08 Jul 2009 12:43

Mysigt! Gissa om vi löängtar!!

Kommentera

Publiceras ej