Trivsel läger för Trionkillar

0kommentarer

....och så kom vi då fram till Trionlägret som varit i helgen. Bra väder, trevliga grabbar, underbar underhållning, matinköp, disk, träning och mycket annat.

Sitter i min stuga och tänker tillbaka på dessa härliga dagar omgiven av trevliga människor. Jag saknar er och jag hoppas att ni har haft det lika roligt som jag och att vi kan reprisa detta nästa år.

Ett stort tack till underbara Susse som fixat och ordnat med mycket runt om kring, det har varit både underhållande och trevlig att få greja tillsammans med dig.

Ett stort Tack även till alla andra som gjort det möjligt att genomföra lägret här hos mig på Öland.


Lägerflagga


Bröd, endas för Trionfolk


Träningsdax


Duschdax


...och så lite mat.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam till er alla

:-))

Kommentera

Publiceras ej