Sommarkväll

2kommentarer

När jag körde till jobbet var det 23 grader ute. Det är fredag och det luktar gott från grillarna, jag kan se den goda köttbiten framför mig och så ett glas rött till. Men var sak har sin tid som han brukar säga, Alfons. Annelie och Andreas är på Öland och Andreas syster med familj. Fick just ett sms som bekräftade att de hade haft en härlig kväll i stugan. Grinden är inte riktigt klar ännu så att jag hoppas att W inte rymmer. Men det blir otroligt bra och tänk då när det blir färdigt. Ska köpa med mig mera virke nästa gång jag ska upp och då ska grinden bli klar, har jag tänkt.



Nu ska jag jobba vidare.........
Sov så gott ni som tänk gå och lägga er
:-))

2 kommentarer

Emmie

17 Jul 2009 23:32

nu har jag länkat till din blogg ifrån min :)

Johanna och Gänget

19 Jul 2009 23:01

Nu packar vi för fullt!!! Vi längtar!! Nu är det nära!

Kommentera

Publiceras ej