Ledig torsdag

1kommentarer

Inte var jag uppe med tuppen idag, passade på att ta lite sovmorgon eftersom jag ändå var ledig. Började dagen med en långpromenad med Gozzi. Sedan blev det frukost, satte mig ute och njöt av det fina vädret.
Idag har jag bara solat hela dagen, oj vad jag har solat. Medans jag solade så klippte jag gräset, klippt bort nässlor, hackat upp rötter från buskar jag tog bort i våras, fikat hos grannen, rensat gången från ogräs och vattnat. När jag tröttnade på att sola gick jag in för att lyssna lite på radion, när man ändå inget gör kan man ju diska, plocka undan..........
...men nu är min vilodag över och om jag har lust så fortsätter jag att sola i morgon.


Rallareros

Sov gott
:-))

1 kommentarer

Emmie

17 Jul 2009 22:40

jaså är det så man gör på sin vilodag? då vet jag vad jag har att vänta imon på min första lediga dag på vääldigt länge, haha =)kraam

Kommentera

Publiceras ej