Het och inne

2kommentarer

Sommarsund!
Hur får du sommarens sexigaste hår, svallande strandlockar, glammig wetlock?
Hur håller du formen på semestern?
Gnistra och glimma i partynatten med nitar, paljetter och glansiga material.
Hallonkarameller.
Sommaren går i bäriga toner. Stick ut i blänkande lack.

Tidningarna är fyllda av tips och ideer hur du ska se ut och vara.

I mitt sommarhoroskop kunde jag läsa följande;
Nu är det rätt tid för stora beslut, allvarliga löfte och genomtänkta handlingar.
Lite längre ner på horoskopet stod följande.
En trist vecka, plånboken är mager. dags att satsa på självbehärskning och karaktär.........?

Glädjande nog så hade jag enligt tidningen den rätta hårsommarlooken,
Kul kort och kvinligt.
Kort frilla är sommarens mest lättskötta frisyr.
Tvätta och rufsa.
(Passar mig perfekt, eftersom jag inte hittade någon kam när jag var i stugan)
 
Vi närmare eftertanke är det,
Bättre att vara sval och ute, än het och inne.


Så trött man blir!

:-))






2 kommentarer

emmie

19 Jul 2009 02:58

oj, ditt horoskop verka syfta på något. undra vad? vi får prata mer imon. kraam

Johanna och Gänget

20 Jul 2009 00:14

Lugn bara lugn! Kompostgaller medtages!

Kommentera

Publiceras ej