Frossa

1kommentarer

Tänk så många som avundas mig som har haft frossa i denna värmen. Men jag är inte säker att de är lika avundsjuka på mina förkylningsblåsor som jag har fått i och runt munnen. JAG BLIR GALEN. Skulle vilja bedöva hela munnen och jag som tyckte att det gjorde så jävla ont när jag hade en, en gång för länge sedan. Nu har jag ÅTTA!!!!!!!! har inte kunnat sov för de dumma blåsorna som inte är några blåsor längre utan stora köttiga sår. Ska ta min gosenalle med mig i sängen och krama lite. Det hjälpte ju när man var liten.
Så för att få lite annat att tänka på igår så rensade jag lite ogräs och då rörde sig ogräset i min hand. Jag hade lyckats få med en kopparorm som höll på att slingra sig ur mitt grepp. Jag satt som förstenad och bara stirrade. Blir man sådan av frossa?
Idag har barnbarnen åkt hem, hoppas nu inte jag smittat ner alla som varit här.
I morgon är det säkert mycket bättre.


Hoppas jag känner mig mycket bättre i morgon...............


...........annars blir jag deppig
Bilderna på Dennis och Kevin är från Trionlägret 2009

Glada jycken viftar på svansen åt alla underbrara Ölandsbor som är så trevliga och hjärtliga.

Morrrrrrrrrrr och Grrrrrrrrrrrrrrrrrr  till slibbiga, äckliga algerna som är på väg in på badstranden (och mina köttiga körkylningsblåsor).

1 kommentarer

Malin

03 Jul 2009 16:24

Vilka underbara bilder du tar alltså. ÅÅÅÅ

Kommentera

Publiceras ej