En vecka utan dator

0kommentarer

Idag är det en vecka sedan jag satt vid datorn senast, så ni som läser min blogg  undrar nog vad jag tagit vägen. Mina vänner från Stockholm trodde jag åkt till England för att träffa Gozzibebisar. Men jag har varit på Öland hela vecka och är där fortfarande. Trionkillarna har varit här och haft läger från torsdag till Söndag, Några kom redan i tisdags och åkte idag. G och jag har rensat i ladan och kört till Kallegutas sopstation. Oj oj vad det sorterades, in i minsta delalj. Vi rensade även på tomten och det blev mycket bra. Tack så jättemycket för hjälpen.

.....och så blev det tisdag. Har försökt lägga in lite fina bilder från veckan som varit men datorn är inte på min sida. Så det får bli lite text i stället.
Jag tycker det är dax för Öland att vakna nu, dra av sig det gråmurriga täcket och låta dagen möta oss som är solsugna. Men jag misstänker att även solen är sliten efter trion träningsläger, va jag hört så finns det många anda som också känner sig slitna efter lägret.

:-))


Kommentera

Publiceras ej