Spöken

2kommentarer

Jag visste det inte själv, men enligt  Linnea finns spöken hemma hos mig. En kväll för några veckor sedan var Linnea, Kevin och en kompis till L här. Efter maten skulle jag gå en runda med Gozzi, Jimmie och en kompis gick ut i garaget för att träna. Frid och fröjd. Trodde jag som i lugn och ro strosade runt utan vetskap om vad som hände hemma. Men jag hann inte sticka in näsan innanför dörren när telefonen ringer, min kompis undrade var jag hade varit. Hon hade ring några gånger innan och skulle just ge sig hem till mig för Linnea hade sagt att hon var rädd och att det fanns spöken här och spökena hade öppnat och stäng dörren. Linnea sa till min kompis att jag åkt iväg och att de var själva. Hon bor ju en bit här ifrån så det var ju tur att hon inte hunnit iväg. Linnea och kompisen bekräftade spökets närvaro och var nu skraja, brevid stod Kevin inte lika skraj, man kan ju undra varför. Jag tror jag vet!!!!
Som tur var så slutade det bra och Linnea, Jimmie och jag har haft en pratstund om vad som kunnat hänt om hon skrämmer upp människor i onödan. Skulle det nu va så att hon behöver hjälp på riktigt någon gång kanske ingen tror
henne.

Spöket som börjat husera hemma hos oss, inte undrar på att tjejerna va skraja. Eller?

2 kommentarer

ELINNEAS

04 Feb 2009 19:23

Gulligt spöke! :)



-Följ gärna vår blogg på bloglovin'http://www.bloglovin.com/blogg/71833/redan

Sofie

04 Feb 2009 22:13

Hm, spöken.. Barn är ju härliga och busiga på samma gång, haha. Jo, om det blir som vi vill så blir det en liten valp i början på juni. Har velat ha hund länge, båda två. Men velat vänta till ett hyffsat rätt tillfälle och tills Alex är så pass stor så han kan axla ansvaret som ges. Nu känns det helt rätt att skaffa hund och vi får reda på om tiken är dräktig nu till helgen, så håll tummarna för oss. Kramar och sov gott

Kommentera

Publiceras ej