Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig

1kommentarer

Vissa morgnar tycker man bättre om än andra. Denna morgonen gillar jag, jobbat fyra nätter, ställt klockan varje dag för jag har hunnit med sex möte oxå sedan i måndags. Men idag ska ingen klocka ställas, bara krypa ner i sängen och läsa, sova, vakna somna igen. För i kväll måste jag vara utvilad. Jag ska ut och äta middag och det ska bli så gott. Bara sätta sig, beställa, vänta och sedan njuta av en god bit mat. Fundera på om jag ska besöka Emmies badkar innan och njuta av ett varmt bad med bubblor. Vi får se vad som hinns med.
Nu ska jag gå en runda med Gozzi innan jag kryper i säng, har just ätit frukost med mina barnbarn.
Solen som försökte ta sig över kanten tröttnade nog för nu ser jag ingen sol längre. Men även en sol kan ju ha en dålig dag.

Energigivare
Lediga dagar, god mat, Gozzi promend, lön för mödan, senaste nummer av fototidningen, sängvärmen och leende barnbarn.

Måste bara få säga;
En vecka kvar att vänta
jag hoppas det blir med ränta.
Hur taskig får man va
och bara dra.


Nära men ändå så lång ifrån..... lön om en vecka.

1 kommentarer

Tina

20 Feb 2009 12:47

Hej!

Jag har ett nöje att erbjuda som är gratis.Kom och sitt i valplådan!Te ingår...

Kommentera

Publiceras ej